Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Termékek Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Általános Szerződési Feltételek Nagykereskedelem

Általános Szerződési Feltételek Nagykereskedelem


1. Bevezetés
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza az arzenal-shop.hu webáruház oldalon elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. 
A webáruház oldal használatához szükséges azon technikai tájékoztatásokat, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a webáruház oldalon elérhető további tájékoztatások nyújtják. 
A Felhasználó a webáruház oldal használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

2. A Szolgáltató
Név: Bau-Zon Kft.
Székhely: 2316 Tököl, Ráckevei út 2/A.
Levelezési cím és telephely: 3170 Szécsény, Rákóczi út 139.
Ügyvezető igazgató: Varga Krisztina
Cégjegyzékszám:
Bejegyző bíróság neve:
Adószám Maygarországon: 11206592-2-13
Adószám az Európai Unióban: HU11206592 
Számlavezető pénzintézet:
Számlaszám: 
IBAN számlaszám: 
E-mail cím: office@bauzon.hu
Telefonszám: (32)-371-455 és (20)-407-63-77

3. A honlapon folytatott tevékenység
Az arzenal-shop.hu webáruházban a Bau-Zon Kft. nagykereskedelmi tevékenységként viszonteladó partnerek számára értékesít elsősorban használt-ruha termékeket (outlet áruk, mix-paletta) és ajándéktárgy és dekoráció különlegességeket.

4. Felhasználási feltételek
4.1. Felelősség
A Felhasználó a webáruházat kizárólag a saját kockázatára használhatja és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.

A Szolgáltató kizár minden felelősséget a webáruház használói által tanúsított magatartásért és hogy a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.

A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

A Felhasználók által a webáruház használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.

Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért, képekért semmilyen felelősséget nem vállalunk! 
A termékoldalakon található termék leírások csak tájékoztató jellegűek, nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden információt.

4.2. Szerzői jogok
A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb...) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!

5. A honlapon történő vásárlás
5.1. Megrendelés folyamata
A webáruház termékbemutatási és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. 
Webáruházunk felépítése kényelmes és gyors tájékozódási lehetőséget biztosít a vásárlók számára, a menüpontok segítségével könnyedén navigálhat az áruházban.

A webáruházban a Felhasználó a menüpontok segítségével böngészhet. 
A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. 

A kategória nevére kattintva a benne szerelő termékek listája látható. 
A termékek listájáról a részletes termék oldal a termék nevére klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról.

A webáruházban lehetőség van kulcsszó alapján terméket keresni. 
A keresési feltételeknek megfelelő termék-találatok a kategóriákhoz hasonlóan listaszerűen jelennek meg.

A webáruház főoldal/nyitóoldal felületének alsó részén, a láblécben található az áruházat érintő minden fontosabb információ, mint pl. az elérhetőségek.

Amennyiben Ön viszonteladóként vásárolni szeretne  webáruházunkban, először a "Regisztráció" menüpontban meg kell adnia a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatait: kapcsolattartó adatai, szállítási és számlázási adatait, adószámát, így később e-mail címének és jelszavának megadása után azonnal folytathatja a vásárlást, nem kell újra megadnia adatait. 
Sikertelen belépés esetén egy felugró ablakban kap értesítést. Ha sikeres a belépés, akkor megjelenik a kilépés gomb, mely segítségével elhagyhatja az áruházat, illetve megjelenik egy "Adatok módosítása" menüpont is, ahol a regisztráció során megadott adatait tudja módosítani.

Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható.

A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős. A Felhasználó felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. 
Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. 
Ide egy  új ideiglenes jelszót küldünk Önnek, kérjük ezzel lépjen be és biztonsági okokból azonnal változtassa is meg. 

Az árak megtekintéséhez minden esetben be kell jelentkezni. 
A választott termék a kosár gomb segítségével helyezhető a kosárba, a gomb mellett a szükséges darabszám beállítható. 
A Felhasználó a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti. 
Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. 
A Kosár ürítése gomb segítségével lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. 
A Felhasználó a Megrendelés gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot. 

A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. 
A Felhasználó egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát és a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét. 
Adatbeviteli hibák esetén a ceruza ikon segítségével javíthat a megadott adatokon. 
Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti rendelését. 
Erről a webáruházban, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot, azt haladéktalanul jelezze a  Szolgáltató felé.

Megrendelési szándéktól függetlenül a Felhasználó a belépést a Belépés menüpont segítségével végezheti el. 
Belépés után megjelenik egy Adatok módosítása menüpont, ahol a regisztráció során megadott adatait tudja módosítani, valamint a leadott megrendelésének adatait és állapotát követheti nyomon.

5.2. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás
Szolgáltató nem garantálja, hogy a webáruházban elérhető termékből rendelkezik a Felhasználó által a kosárba helyezett mennyiséggel.

Felhasználó által elküldött ajánlat megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja a Felhasználó részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Felhasználó által a vásárlás, illetve regisztráció során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget.
Kérjük, minden esetben ellenőrizze a e-mail fiókja SPAM mappáját is.

E visszaigazoló e-mail Szolgáltató részéről a Felhasználó által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és Felhasználó között.

Felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

Amennyiben a Felhasználó által megrendelt termékből nem érhető el a megrendelt mennyiség, úgy a Szolgáltató felveszi a kapcsolatot a Megrendelővel (a Megrendelő által megadott e-mail címen vagy telefonszámon keresztül) és tájékoztatást nyújt a készlethiányról vagy a termék várható beérkezési határidejéről. 
Ekkor Felhasználónak lehetősége van az adott termék vagy a teljes rendelése tekintetében módosítani megrendelését.

5.3. A szerződés létrejötte
Szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. 
A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. 
A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre. 

5.4. A szerződés iktatása
A webáruházon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

5.5. Számla
Szolgáltató papíralapú („kézi”) számlát állít ki, melyet a rendeléssel együtt küld el vagy személyesen ad át Felhasználónak. 

5.6. Fizetés
Azon fizetési módok a felsorolása, amelyet a honlap biztosít és ezek részletes bemutatása. 
Például:

5.6.1. Előre utalás
Amennyiben Felhasználó előre utalással szeretné a megrendelését kiegyenlíteni, akkor ezt a fizetési módot kell kiválasztani a vásárlása folyamat alatt. 
Ekkor várja meg Szolgáltató tájékoztatását a számlaszámra, a közlemény tartalmára és a pontos végösszegre vonatkozóan.

5.6.2. Utánvét
Amennyiben Felhasználó utánvétellel szeretné megrendelését kiegyenlíteni, akkor ezt a fizetési módot kell kiválasztani a vásárlási folyamat alatt. 
Ekkor a termék kiszállításakor a futárnak kell a termék árát és a szállítási költséget megfizetnie.

5.7. Átvételi lehetőség, Szállítás
A kiszállítást a GLS futárszolgálat végzi munkanapokon 8-17 óra között. 
Ha a GLS nem tudja első alkalommal kézbesíteni a csomagot, még további két alkalommal megkísérli a kiszállítást.
Ha a futár nem tudja a megadott címen kézbesíteni a csomagot, egy értesítőt hagy a kézbesítési kísérletről. 
Az értesítő tartalmazza a csomagátvevő szomszéd nevét vagy ennek hiányában a GLS ügyfélszolgálat telefonszámát.
A kiszállítás részleteiről a GLS honlapján lehet tájékozódni:
https://gls-group.eu/HU/hu/cimzetteknek-nyujtott-szolgaltatasok 

A termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. 
Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.

Amennyiben átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. 
Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!

A szállítással kapcsolatos információkat itt találja:
https://www.arzenal-shop.hu/szallitas_6  

A Szolgáltató - eltérő megállapodásnak hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. 
Szolgáltató késedelme esetén Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. 
Amennyiben Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. 
Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni, ha Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

5.7.2. Személyes átvétel
Személyes átvételre telephelyünkön van lehetőség nyitvatartási időben: 3170 Szécsény, Rákóczi út 139. 

6. Szavatosság
6.1. Kellékszavatosság
Felhasználó Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

Fogyasztói szerződés esetén Fogyasztónak minősülő Felhasználó az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. 
Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Felhasználó érvényesíteni már nem tudja.

Nem a Fogyasztóval kötött szerződés esetén a Felhasználó az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: 
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. 
Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Felhasználó nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

Választott kellékszavatossági jogáról a Felhasználó egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt vagy arra a vállalkozás adott okot.

A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni.

A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő hat hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. 
A Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Felhasználó részére történő átadást követően keletkezett. Ennek alapján a Szolgáltató nem köteles a Felhasználó kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. 
A teljesítést követő hat hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Felhasználónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

6.2. Termékszavatosság
Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. 
Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Felhasználó – választása szerint – az 6.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. 
E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. 
Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

6.3. Jótállás
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. 
A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.

A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás 1 év, melynek kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja.

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok a  6.1. és a 6.2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

6.4. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése
Szavatossági igényeit Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:
Név: Bau-Zon Kft
Levelezési cím: 3170 Szécsény, Rákóczi út 139.
Telefonszám: (32)-371-455 és (20)-407-63-77
E-mail cím: office@bauzon.hu

7. Jogérvényesítési lehetőségek
7.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja
Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
Név: Bau-Zon Kft
Levelezési cím: 3170 Szécsény, Rákóczi út 139.
Telefonszám: (32)-371-455 és (20)-407-63-77
E-mail cím: office@bauzon.hu
 
Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. 
Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, melyet öt évig megőriz, a panaszra tett érdemi válaszával együtt.

Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát köteles személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. 
Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

7.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben Szolgáltató és Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Felhasználó számára:

- panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,
- békéltető testület eljárásának kezdeményezése (a Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület elérhetőségeit fel kell tüntetni),
- bírósági eljárás kezdeményezése.

8. Egyéb
8.1. ÁSZF, árak módosítása
Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a webáruházban forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a webáruházban történő közzétételt követően lép életbe és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

8.2. Technikai korlátok
A webáruházban történő vásárlás feltételezi Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. 
Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a hwebáruház működését és a vásárlást.

8.3. Adatvédelmi szabályzat
Szolgáltató adatvédelmi szabályzata a következő címen érhető el: 
https://www.arzenal-shop.hu/adatkezelesi-tajekoztato-35